دربارۀ فرهنگ

فیلم‌بازی و کتاب‌بازی!

نوشتۀ 3 خرداد 13933 دیدگاه

10387764_1508130156082238_1405923955_n

از دیروز در تدارک تولیدِ ویدئویی سریع و آماتوری دربارهٔ کتاب بودم تا تولید یک سلسله ویدئو دربارهٔ کتابخوانی در ایران را آغاز کنم. بالأخره امروز موفق شدم اولین ویدئو را آپلود کنم و حالا در یوتیوب قابل مشاهده است. کسانی که خانهٔ کتاب اشا را می‌شناسند می‌دانند که ایدهٔ تولید ویدئو دربارهٔ کتاب از سال‌ها قبل در ذهن من بوده است. اما همواره هزینهٔ تولیدِ بالا، مانع از پیگیری جدی این ایده بوده است. اما حالا با پیش گرفتنِ روش تولیدِ آسان و سریع، تصمیم دارم هر ماه لااقل یک ویدئو درباره و برای کتاب تولید کنم. این ویدئوها گاهی به مرور کتاب‌هایی که خوانده‌ام اختصاص دارند و برخی اوقات هم به مسائل دیگرِ حوزهٔ کتاب می‌پردازند. نظیرِ ویدئوی اول که دربارهٔ دلایلِ من برای خریدنِ کتاب است.
گرفتاری تازه‌ای که برای خودم درست کرده‌ام، تماماً در پیِ تلاش‌های من برای ساماندهی و راه‌اندازی رسانه‌های کتاب در ایران است. ممکن است این ویدئوها تماشاچیان زیادی نداشته باشد، اما لااقل یک آغاز است. من پیش‌تر روش‌های دیگر را هم آزموده‌ام و از آزمودنِ روش‌های نوینِ دیگر هم چشم‌پوشی نخواهم کرد. فعلاً همین کار از دستم بر می‌آید. امیدوارم دنبال‌کنندهٔ این ویدئوها و مشوقم باشید.
فعلاً می‌توانید ویدئوها را در کانال من در یوتیوب یا کانالم در آپارات تماشا کنید.

حسام الدین مطهری

حسام الدین مطهری

داستان‌نویسم. دربارۀ انسان می‌نویسم و قصه می‌بافم. این کار برایم نوعی جستجوگری است: جستجوی نور. این روزها برای امرار معاش به حرفۀ تجربه‌نویسی (UX Writing) و تبلیغ‌نویسی (Copywriting) مشغولم.

3 دیدگاه

نظر شما چیست؟

حسام‌الدین مطهری

من داستان‌نویس و کپی‌رایتر هستم. دربارۀ انسان می‌نویسم و قصه می‌بافم. این کار برایم نوعی جستجوگری است: جستجوی نور.

تماس:

ایران، تهران
صندوق پستی: ۴۳۷-۱۳۱۴۵
hesam@hmotahari.com